رسالت یک رسانه، کشف و درج حقایق است یا سندسازی برای یک نهاد مردمی؟

به کجا چنین شتابان؟
رسالت یک رسانه، کشف و درج حقایق است یا سندسازی برای یک نهاد مردمی؟

باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری که بودجه‌اش از بیت‌المال تامین می‌شود، طی یک رفتار غیر‌حرفه‌ای رسانه‌ای و بدون هیچ منبع معتبری، کلیه اتهامات کذب مطرح شده درباره جمعیت امام علی در بهتان‌نامه‌های زرد را بازخوانی و تکرار نموده است.

تکرار انگ‌های واهی چون وابستگی موسس جمعیت به رژیم گذشته که در سال ۵۷ تنها ۷ سال داشته، سیاه‌نمایی، انتساب فیلم پخش شده در شبکه‌های اجتماعی بیگانه به این تشکل مردم‌نهاد که دروغ بودنش محرز گردیده، از جمله اکاذیب نشر داده شده توسط این خبرگزاری است که اگر خبرنگارانش به راستی جوان باشند، عمری معادل سابقه‌ی فعالیت این جمعیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان که پیشتر چندین بار فعالیت‌های این جمعیت را پوشش داده است، به چه دلیل چنین مطالبی را بدون هیچ منبع معتبری منتشر نموده است؟ و چرا باید پول بیت‌المال در جهت تضعیف حرکتی مردمی، که در جهت یاری‌رسانی به اقشار رنج‌دیده‌ی جامعه تلاش می‌کند، مصروف گردد؟

جمعیت امام علی ضمن محفوظ دانستن حق شکایت قضایی از این خبرگزاری، از کلیه‌ی مسئولین از جمله هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما، ریاست این سازمان و نمایندگان مجلس درخواست دارد تصمیمی در راستای مقابله با این رویه‌ها و اعاده‌ی حیثیت این سازمان مردم‌نهاد اتخاذ نمایند.



 

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *