جمعيت امام علی (ع) جوان و تناور است؛ تعطيلش نكنيد

حامیان جامعه مدنی (حجم)

۸ اسفند ماه ۱۳۹۹
به نام خدا
ریاست محترم جمهور
وزیران، وکیلان و قضات بلندپایه در قوای مجریه، مقننه و قضاییه

با سلام و به نام عدالت و انصاف از شما عالیجنابان مصرانه می‌خواهیم و انتظار داریم جمعیت پرتلاش و نیکنام امام علی (ع) که به نام نامی الگوی عدل و انصاف امام علی (ع) مزین است را به احترام اعتماد و عشق و امنیتی که در قلب و اذهان محروم‌ترین اقشار جامعه نسبت به زندگی بر افروخته، به تعطیلی نکشانید.

جمعیت امام علی (ع) درخت تناور بیست ساله‌ای است که ریشه و شاخ و برگش از چشمه جوشان مهربانی و عشق جوانان این سرزمین به میهن و مردمانش جان گرفته و با مراقبت دلسوزانه آنان و با حمایت‌های بی‌دریغ معنوی و مادی مردم بالیده و امروز در اوج ثمردهی است.

عالیمقامان خواهشا از سر بدگمانی با اتهامات واهی و ظن بیجا ریشه این درخت تناور که جامعه و مردم دردمند می‌توانند سالیان طولانی از سایه و ثمرات نیک‌اش بهره‌مند شوند را نخشکانید. چگونه ممکن است در چنین شرایط و دوران سختی که مرگ میدانداری و فقر یکه‌تازی و ناامیدی گریبان مردمان را گرفته و رها نمی کند، جمعیت جوانان خیٓر را از کار خیر بازداشت؟ از حضور شادی آفرین و امیدافزای جوانان خیّر و عاشق برای یاری به فرودستان و آسیب دیدگان جامعه کدام ضرر و زیان متوجه جامعه شده که می‌خواهید تعطیل شود؟ آقایان این شادی حضور و غمخواری و یاری جوانان میهن را از مردم محروم دریغ ندارید.

مسئولین محترم بی شک نخستین گام جهت فهم و شناخت جوانانی که داوطلبانه عمر و جوانی خود را صرف کمک به محرومان و زدودن آلام جامعه می‌کنند، ایجاد فضای سالم و احترام متقابل جهت گفت و شنود با کنشگران داوطلب و شنیدن راهکارهای کارشناسانه‌ای است که کنشگران مدنی بواسطه ارتباط مستمر و مستقیم با مردم مصیبت زده و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ناشی از مصائب بدست آورده‌اند. به جای بدگمانی و خوف از توانمندسازی محرومین با اعتماد به دانشجویان خیّر، با قدردانی از جوانانی که بزرگترین سرمایه زندگی یعنی جان و جوانی‌شان را به رایگان در خدمت توسعه و پیشرفت میهن‌شان گذاشته‌اند فضای فعالیت مدنی را باز و گشوده نگاه دارید.

در مقام حامیان جامعه مدنی مصرانه از شما می‌خواهیم به جای خشونت ورزی و به تعطیلی کشاندن جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع)، با مسالمت و مدارا و ضمن احترام به تنوع و کثرت ایده‌ها و راهکارهایی که در جامعه وجود دارد، شرایط گذار ایمن از وضعیت پرمخاطره و دشوار کنونی به سمت توسعه و امنیت پایدار را با مردم و برای مردم از طریق گفتگو و اعتماد به مردم تا حد ممکن و مقدور سهل و هموار سازید.

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *