نامه تشکر جمعیت امام علی 

نامه تشکر جمیت امام علی
همراهان و همدلان گرامی و اعضای خانواده بزرگ جمعیت امام علی(ع)
آزادی شارمین میمندی‌نژاد، هر چند به قید وثیقه گرچه شیرین بود، اما تلخکامی‌ها و پرسش‌های ما را درباره چرایی این رخداد از یادمان نبرد و نخواهد برد. این رخداد تلخ اما درس‌های بسیاری در پی داشت. گر چه پاسخ خدمت بی‌چشمداشت و صادقانه و ترویجِ راه زیست انسانی، مجازات باشد، بگیر و ببندهایی که حتی ممکن است گاه نتیجه کج‌فهمی و کج‌سلیقگی یا خدای ناخواسته کینه‌ورزی فرد یا گروه خاصی باشد، اما حمایت‌های اقشار مختلف مردم نشان داد که جامعه، باقی‌مانده امید و عشق را قدر می‌داند و به محافظت از آن اهتمام می‌ورزد. این حمایت‌های بی‌دریغ شما مردم عزیز بود که تحمل این ایام سخت را میسر کرد و انگیزه ما را در ادامه مسیر خدمت به حاشیه‌نشینان، فزونی بخشید. اقشار مختلف مردم از وکلا و حقوقدانان گران‌قدر، هنرمندان صاحب نام کشور، روزنامه‌نگاران و اصحاب محترم رسانه، خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز، سایر فرهیختگان، همچون فعالان سیاسی، اساتید و معلمان، تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموختگان ادوار مختلف دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و اعضای همیشه داوطلب خانواده جمعیت امام علی از تاسیس تاکنون و فرد فرد جویندگان عشق و خدمت به میهن که صدای ما بودند و نگذاشتند این دوران  بهت و اندوه را به تنهایی سپری کنیم؛ آنان که جمعیت مزین به نام پربرکت مولا علی(ع) را متعلق به خود دانسته و سرمایه ملی خواندند، جامعه مدنی و فعالان اجتماعی که با حمایت‌های بی‌دریغ و قلم قدرتمند و متکی به حقشان، قوت قلبمان بودند، همه را باعث افتخار خود دانسته و ارج می‌نهیم و کسانی را که به عنوان دلسوزان وطن، از جایگاه و مقام خود برای باز شدن این گره کور بهره جستند، دعا می‌کنیم.
جامعه ایران با داشتن این دلسوزی‌ها و زیبایی‌ها لایق بهترین‌هاست و امید است قوام و دوام جامعه مدنی این مقصد را به مقصود، هر چه نزدیک‌تر نماید.
در پایان از گروه مشاوران حقوقی و وکلای عزیز که از ابتدا، بدون کوچک‌ترین توقعی و داوطلبانه در کنارمان حضور داشتند و دارند، تشکر ویژه می‌نماییم و امید به خداوندیِ خدا داریم که نتیجه تلاش‌های این عزیزان منتج به تبرئه بی‌گناهان و ختم به خیر شدن این پرونده گردد.
۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *