مادر نان داد

کمپین مادر نان داد در حمایت از زنان سرپرست خانوار
«به علت لغو بازارچه‌ی بوی عیدی به علت شیوع بیماری کرونا»
با وجود مشکلات متعدد اقتصادی در سال ۹۸، واحدهای کارآفرینی جمعیت امام علی با تکیه بر توانایی و هنر زنان سرپرست خانواده و حمایت اعضای داوطلب، مانند یک خانواده، همدلانه برای پایداری کسب و کار و استمرار تولید محصولات تلاش کردند.
حمایت از آموزش و مهارت‌آموزی، تولید محصول و ایجاد فضایی برای ارائه و فروش آن یکی از موثرترین راه‌ها برای حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.
شرایط پیش آمده در جامعه موجب به تعویق افتادن بازارچه‌های فروش محصولات و جشنواره بوی عیدی شده است. ما خود را مسئول می‌دانیم که حامی مادران بلندهمت این سرزمین باشیم تا با تکیه بر توان خود بتوانند آینده‌ای روشن برای فرزندانشان و روزگاری بهتر برای خودشان بسازند. باور ما این است که باید در کنار این مادران و کودکانشان همچون یک خانواده بایستیم.
با توجه به عدم امکان برگزاری و فروش مستقیم محصولات دست‌آفریده‌ی زنان تحت حمایت جمعیت امام علی،
کمپین مادر نان داد در حمایت از زنان سرپرست خانواده‌ی فعال در واحدهای کارآفرینی اجتماعی جمعیت امام علی برگزار می‌گردد.
لینک سوپرگروه تلگرام برای کمپین مادر نان داد:
همراهان کمپین می‌توانند با حمایت مالی در تامین حقوق و عیدانه مادران مشارکت کنند و با اعلام «شناسه ی واریز  و نام» خود به آی‌دی
@contact_karafarini
 در اولین بازارچه‌ی حضوری سال ۹۹ به میزان پرداخت نقدی خود از محصولات جمعیت امام علی خرید انجام دهند و وجه واریزی با شکل اعتبار خرید از محصولات محاسبه می‌گردد.
شماره کارت به نام جمعیت امام علی(ع):
6104337866413659
شماره حساب به نام جمعیت امام علی(ع):
5542816246
درگاه پرداخت الکترونیکی:
کمپین مادر نان داد
فعالیت مراکز کارآفرینی جمعیت امام علی در «خانه‌های ایرانی اشتغال» به صورت متمرکز و در دیگر خانه‌های ایرانی به عنوان فعالیتی هم‌راستا با اهداف مددکاری، مهارت‌آموزی و درآمدزایی خانواده‌های تحت حمایت، انجام می‌شود.
هر مرکز بسته به شرایط خاص اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن محل، ملاحظات خاصی را از مرحله‌ی شناسایی خانواده، ورود به فرآیند اشتغال، مهارت‌آموزی و ایجاد بستر تولید و فروش در نظر می‌گیرد.
فعالیت اعضای جمعیت در این حوزه همانند سایر بخش‌ها داوطلبانه است.
با ما در کمپین مادر نان داد همراه باشید؛ جهت معرفی اهداف، محصولات و برندها در کارآفرینی اجتماعی جمعیت امام علی(ع)
مراکز کار آفرینی جمعیت امام علی

شیوع کرونا کسب‌وکارهای بسیاری را در آستانه‌ی سال نو دچار ضرر و زیان کرد. زنان فعال در مراکز کارآفرینی جمعیت هم به درآمد محصولاتشان در روزهای پایانی سال امید بسته بودند. با توجه به اهمیت سلامت جامعه، بازارچه‌ی بوی عیدی با وجود تمام تبعات مالی و برای پیش‌گیری از شیوع این بیماری برگزار نشد.

جمعیت امام علی اما خود را موظف به تامین درآمد ماهانه‌ی زنان و مادرانی می‌داند که در ماه‌های گذشته از محل فروش محصولاتِ تولیدی آنان تامین می‌شد.
اکنون در آستانه‌ی نوروز و برای تامین بخشی از درآمد ۴۰۰ زن سرپرست خانوار در جمعیت امام علی(ع) که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد، به حمایت شما نیازمندیم.

لازم به ذکر است که بخشی از زنان در فرآیند کارآفرینی جمعیت به صورت نیمه‌وقت و بخش دیگر تمام‌وقت، فعال بوده و میزان درآمد آنها بسته به میزان و نوع فعالیت، متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

نیاز مراکز اشتغالمشارکت در عیدی و درامد مادران سرپرست خانوار

 

راه برای حمایت موثر از اشتغال زنان سرپرست خانوار در مراکز مختلف کارآفرینی جمعیت امام علی در سراسر کشور

7 راه موثر در خکایت از مادران سرپرست خانوار

همراهان عزیز جمعیت امام علی در خارج از کشور

شما عزیزان می‌توانید کمک‌های نقدی خود را جهت حمایت از کمپین مادر نان داد و تحقق اهداف زیر از طریق راه‌های اعلام شده در پوستر واریز نمایید:

تامین عیدی و درآمد زنان سرپرست خانواده شاغل در مراکز کارآفرینی جمعیت امام علی(ع)

حمایت از مراکز کارآفرینی جمعیت

انسان به عشق، زنده است و عشق به همنوع، یکی از بزرگ‌ترین دلایل زندگی‌ست.

کمک های خارج از کشور کمپین مادر نان داد

کمپین مادر نان داد خانه ایرانی پاکدشت

بارالها
بهار را بر جانمان بنشان
تا روزِمان نو شود به نشاندن نور امید در قلب یکدیگر
به روییدن دوباره‌ی جوانه‌ای از همدلی و مهر در قلب‌های ما
و در شگفتی «حوّل حالنا به احسن الحال»
هنگامه‌ی یگانگی و مهرورزی

صدای پای بهار، صدای قدم‌های مهربانانه‌ی شماست. چه خوش، هر روز و هر جا را طعم بهار می‌بخشی!

خانه اشتغال فرحزاد_کمپین مادر نان داد

تصویری از پنجره‌ی خانه اشتغال فرحزاد جمعیت امام علی

«روژیار» یعنی «روزگار»؛
و قصه‌ها دارد کارگاه «روژیار» در جوانرود استان کرمانشاه!
قصه‌ی مادرانی که اگر روزگار سر سازگاری با آنها را نداشت، ناامید نشدند و این کارگاه، مامنی برای تنهایی‌هایشان شد تا از محل فروش تولیدات این کارگاه خیاطی، چرخ ناکوک زندگی را کوک کنند.

«روژیار» تنها یکی از مراکز کارآفرینی جمعیت امام علی در کشور می‌باشد که زنان سرپرست خانوار در آن مشغول به کار هستند. در مجموع ۴۰۰ زن در این مراکز مشغول هستند که پس از شیوع کرونا در ایران و تعطیلی این مراکز، تامین درآمد آنها با مشکل مواجه شده. طرح مادر نان داد برای تامین درآمد اسفندماه و عیدی این زنان، پیش از نوروز راه‌اندازی شد.

طدح مادر نان داد خانه ایرانی کرمانشاه

با همت شما عزیزان، تا 99/1/17، ۳۷۱ میلیون از ۴۰۰ میلیون تومان در طرح مادر نان داد برای پرداخت عیدی و درآمد اسفندماه ۴۰۰ زن سرپرست خانوار در مراکز اشتغال جمعیت امام علی تامین شده است.

آخرین گام‌های این راه زیبا، همت و مهربانیِ توامان شما را می‌طلبد که آیه‌های مجسمِ نوع‌دوستی و مِهرورزی هستید.

مادر نان داد

گزارش مالی طرح مادر نان داد

طرح مادر نان داد در دوران تعطیلی مقطعی مراکز اشتغال جمعیت امام علی به علت شیوع ویروس #کرونا، از تاریخ ۱۵ اسفند آغاز شد. این طرح برای حمایت از زنان شاغل در خانه‌های اشتغال و مراکز کارآفرینی جمعیت که در ۱۰ شهر تهران، کرج، مشهد، ساری، قصرقند سیستان و بلوچستان، شیراز، کرمان، بوشهر و کرمانشاه برگزار شد.

با توجه به لغو بازارچه‌های پیش از عید به علت شیوع ویروس کرونا و هم‌چنین عدم امکان فروش مستقیم محصولات و دست‌آفریده‌های زنان تحت حمایت جمعیت امام علی، طی روزهای برگزاری این طرح، مراکز اشتغال و محصولات آن‌ها معرفی شدند و مقدار مبلغ مورد نیاز برای حمایت از زنان در این دوران به اطلاع شما مردم عزیز رسید.

تعداد زنان شاغل در مراکز به طور تقریبی نزدیک به ۴۰۰ نفر بوده و مقدار مورد نیاز برای تامین حقوق اسفندماه و عیدی ۴۰۰ میلیون تومان محاسبه شد. در تاریخ ۲۵ فروردین ماه مبلغ 485,510,000 تومان برای حمایت از زنان توسط خیرین و حامیان تامین شد.

گزارش مالی طرح مادر نان داد
مقدار کمک‌های مالی به تفکیک روش‌های واریز و نحوه‌ی کمک در نمودار بالا آورده شده است.

 

۱ پاسخ
  1. نغمه پورپزشک
    نغمه پورپزشک says:

    سلام
    اشتراک مطلب از طریق واتزآپ را بگذارید.
    ممنون.
    من آدرس اینترنتی صفحه را به اشتراک گذاشتم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *